Петропавл темір жол вокзалы Астана уақытына көшті

«Егемен Қазақстан» газеті көтерген мәселе оң шешімін тапты.

Егемен Қазақстан
02.08.2018 24468

Осы уақытқа дейін Қызылжар темір жол вокзалында жолаушылар пойыздарының Мәскеу уақыты бойынша қатынауының салдарынан түрлі қолайсыздық туындайтын. Бұл мәселені «Егемен Қазақстан» газеті біраз уақыт бұрын көтерген болатын («ЕҚ», «Қызылжар вокзалы қашан қазақстандық болады?», №20, 30 қаңтар, 2018 жыл). Яғни қала вокзалынан Астананы бетке алғанда 50-60 шақырымдай қашықтықта орналасқан Смирнов темір жол бекетіне дейінгі аралық «Ресей темір жолдары» ААҚ-тың Оңтүстік-Орал теміржолына қарайтынын, соның салдарынан вокзал ғимаратының маңдайындағы сағат та, пойыздардың жүру кестесі де, жолаушы билетіндегі уақыт та көрші елдің уақытымен есептелетінін қаузаған едік. Осы мақаладан кейін Парламент Мәжілісінің депутаттары да аталған мәселе бойынша Премьер-Министрдің  атына сауал жолдағаны мәлім. Енді міне, «Егемен» көтерген мәселе ел пайдасына шешілді. Биыл 1 тамыздан бастап пойыздар жергілікті уақыт бойынша жүре бастады.

Петропавл темір жол бекеті билет кассаларының меңгерушісі Ольга Жапконың айтуынша Петропавл вокзалындағы пойыздардың келуі жəне жөнелтілуі жөніндегі кестеде, билеттерде, электронды таблода жəне ғимаратқа кіре берісте маңдайшада ілулі тұрған сағатта жергілікті уақыт көрсетіледі. Пойыздардың жүру уақыты дыбыс күшейткіш арқылы  хабарланады. Бұл жаңашылдық жолаушыларға сапалы қызмет көрсету талабынан туындап отыр. Бүгінде  ақпараттық жүйені өзгерту бағытында кешенді шаралар атқарылуда.

«Өзге қалаларда тұратын туған-туысқандарымызбен байланыстыратын жалғыз вокзалдың жергілікті уақытқа көшуін бұрыннан тілеп жүретінбіз. Мəскеу уақытына үйренісе алмай, талай шатасқан кезіміз болды. Кей кездері касса қызметкерлер пойыздың Мəскеу уақытымен жүретінін ескертуді ұмытып кетіп жататын.  Кешігіп, жолдан қалып қойған кездер жоқ емес», дейді қуаныштарын жасыра алмаған петропавлдықтар.

Петропавл вокзалы “Ресей темір жолдары” ААҚ-ның Оңтүстік Орал филиалына қарайды. Былтыр Оңтүстік Орал темір жолы арқылы 791 мың тонна жүк, 700 мыңға жуық жолаушы тасымалданыпты.    

2018-2019 жылдарға арналған бағдарламаға орай  вокзал аумағында жаңғырту шаралары жүргізілуде. Жоба бойынша ғимараттардың іші мен сырты заман талабына сəйкестендіріліп, эскалатор орнатылады.

Өмір ЕСҚАЛИ,

«Егемен Қазақстан»

Солтүстік Қазақстан облысы

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

14.08.2018

Дзюдошы қыздар үш жүлде алуды көздеуде

14.08.2018

Делдалшылар көмір бағасын қолдан жасап отыр

14.08.2018

Астанада «Сергек» камераларының көмегімен 2 мыңға жуық әкімшілік құқық бұзушылық анықталған

14.08.2018

Құқықтық талапты сақтаса шетел телеарналарына шектеу жоқ - Дәурен Абаев

14.08.2018

БҰҰ Бас хатшысы Каспий теңізінің құқықтық мәртебесі туралы конвенцияға қол қоюын құптайды

14.08.2018

Қорытынды көрсеткіштер көңілге қонымды

14.08.2018

Қара жолдың қасиеті

14.08.2018

Бұқар жырау Қалқаманұлының 350 жылдығына арналған көрме-байқауы өтті

14.08.2018

Қажымұқан көтерген тас

14.08.2018

Арал аумағында атқарылар шаруа көп

14.08.2018

«Хрущевкалардан» құтылудың тиімді тетігі

14.08.2018

Оқулық шығаруда олқылықтарға жол берілмеуі қажет

14.08.2018

Байзақ батыр кесенесі

14.08.2018

Жеті айдың қорытындысы бойынша экономикалық өсім 4% құрады — ҚР ҰЭМ

14.08.2018

Ұлы Абайдың туған күні тұңғыш рет Ташкентте тойланды

14.08.2018

Шәкәрімнің үш анығы

14.08.2018

Қолма-қол ақшасыз есеп айырысулар саны өсуде

14.08.2018

Цифрлы қаржы: тез, арзан, тиімді

14.08.2018

Дулат Исабековтің кітапханасы ашылды

14.08.2018

Бекболат Әдетов шыққан белестер

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

«Арбамен қоянға жетер» күн қайда?

1998 жылы Kodak фирмасында 170 мың адам жұмыс істеген екен және әлем бойынша саудаланған фотоқағаздың 85 проценті дәл осы фирманың үлесіне тиген. Небәрі бірнеше жылдың ішінде олардың бизнес-моделі жойылып, фирма банкрот болған. Бұл нені білдіреді?

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Аграрлық саладағы болашақ мамандықтар

Сарапшылардың болжамдарына қарағанда, әлемдік аграрлық салада 15-20 жылдың ішінде революциялық өз­герістер жүзеге асырылады. Жаңа тех­нологиялардың шапшаң қарқынмен дамуы, ғарыш кеңістігін игеруге көптеген елдердің құлшыныс танытуы, гендік инженерия ықпалының күшеюі, азық-түлікке сұраныстың артуы, бос жатқан жерлердің азаюы секілді факторлар әлем бойынша жаңа технологиялармен қаруланған жаңа тұрпатты ауыл ша­руашылығын қалыптастырады. Сөйтіп ауыл шаруашылығы өзгерістерге барынша баяу бейімделетін ең консервативті сала деген бұрынғы түсініктің көбесі сөгіледі.

Әлисұлтан ҚҰЛАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Бесінші саммит және Каспий «бестігі»

Кеше Ақтау қаласында Каспий маңы мем­лекеттері басшыларының Бесінші саммиті өтті. Аса маңызды халықаралық жиынға Қазақ­станның, Ресейдің, Әзербайжанның, Иранның және Түрікменстанның президенттері қатыс­ты. Тараптар Каспий теңізінің құқықтық мәрте­бесі, теңізде экономика, көлік-транзит, эколо­гия, қауіпсіздік және басқа да салалар бойын­ша ынтымақтастық орнату мәселелерін талқылады. 

Қорғанбек АМАНЖОЛ, «Егемен Қазақстан»

Шалдың баласы

Қазақ менталитетінің өзіне тән тағы бір ерекшелігін айқындап, бекзат болмысын ажарлап әмбе сақтап келе жатқан әдет-ғұрыптарының бірі отбасындағы үлкен баланы, әсіресе ұлдың тұңғышын ата-әжесінің бауырына салу дер едік. Ол атасының баласы болып өседі. Шалдың баласы құдайдың еркесі, оны ешкім бетінен қақпайды. 

Жақсыбай САМРАТ, «Егемен Қазақстан»

Халық санының артуы – елге құт

Халық санының артуы Қазақстан сияқты жер көлемі үлкен, халық саны аз мем­лекеттерге ежелден маңызды мәселе­лердің бірі болып келеді. 

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу