Астанада «Вокал сиқыры» атты концерт өтті

«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры сахнасында өткен «Вокал сиқыры» атты өнер кешінде әлемдік операның інжу-маржандары шырқалды. Париждік «Гранд Операда» Қазақстанның атынан алғаш рет өнер көрсеткен солист Майра Мұхамедқызы бұл жолы ұстаздық ұлағатымен жаңа биіктен көрінді. Олай дейтін себебіміз, қашан болсын жастарға қолдау көрсетуге әзір жүретін әнші өз қолымен жетелеп әкеліп, шәкірті Әйгерім Сәрсенованы қалың жұртшылыққа таныстырды.

Егемен Қазақстан
22.01.2018 2787
Фото: Карла Нур, «Астана Опера»

Бүгінде Әйгерім Сәрсенова веналық А.Каранджело бельканто академиясы мен Фортепиано өнері институтының студенті. Италия мен Чехиядағы концерттер мен шеберлік сабақтарына қатыса жүріп, кәсіби біліктілігін шыңдаған жас талант алдымен өскен ел, туған жұртының батасын алып, алғысына кенелуді жөн санапты. «Әйгерім өз елінің киелі сахнасында алғаш рет жеке концертін беріп отыр. «Ұстаздан шәкірт озар» дегендей, Әйгерім екеуміздің өнерге деген талап пен жігеріміз де ұқсайды. Талантты шәкірттерімізбен қалайша мақтанбаймыз. Ендігі жолың жарқын болсын», деп ақ жол тілеген ұстазы Майра Мұхамедқызының шәкірті Әйгеріммен бірге шарықтата ән салуы кештің нағыз көркіне айналды дерсіз.

Әйгерім Сәрсенова

Таңданатыны жоқ, Моцарттың «Дон Жуаны» қашанда операның шыңы саналып келген болса, «Фигароның үйлену тойы» тыңдармандар үшін ең бір сүйікті шығармалардың бірегейіне айналған. Кез келген труппаның репертуарынан табылатын ескіден келе жатқан атақты опера мерекелік атмосферасымен миллиондаған тыңдарманның жүрегін жаулап алғаны рас. Аталған кеште дәл осы «Фигароның үйлену тойы» операсынан графиня каватинасын орындау арқылы Әйгерім Сәрсенова талғамды тыңдарманның көңіл пернесін дөп басты. Ол лирикалы-драмалы сопраносымен сызылта орындап бастағанда-ақ демін ішіне алған зал бір сәт тынып қалған. Мәнерлі әуен лебімен астасқан кейіпкер сөздерінің жұмсақтығы мен жылуы қатар ескенде пейзаж қанықтығы айқындала түсіп, жарқын да нәзік ария екпінді ұмтылыспен аяқталғанда барып, әлгіндегі тыныштық «бәсе» десіп желпініскен қауымның ризашылыққа толы қошеметіне ұласты. Одан кейінгі кезекте әлемдік опера репертуарынан В.Беллинидің «Капулетти мен Монтекки» операсынан Джульетта ариясы, А.Каталанидің «Валли» операсынан Валли ариясы, «Манон Леско» операсынан Манон ариясы, «Богема» операсынан Мюзетта вальсі қатарынан шырқалды.

Кештің сыйлы қонақтары – Италиядан келген әйгілі орындаушылар – тенор Антонио Каранджело мен контральто Биляна Ковачтың дуэттиносы думанның шырайын кіргізді. Ал маэстро Антонио Каранджелоның «Астана Опера» театры сахнасында алғаш рет өнер көрсеткенін ерекше айта кетуіміз керек. Ол опера солисі ғана емес, сонымен бірге Венадағы атақты The Carangelo Belcanto Academy ордасының ұстазы. Ал фортепианода ансамбльде ойнаған танымал чех концертмейстері Мария Лексова таза да тұнық кәсібилігімен дараланды.

Ая ӨМІРТАЙ,

«Егемен Қазақстан»

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

28.05.2018

Алматыда заманауи түркологиялық музыкаға арналған халықаралық конференция өтті

28.05.2018

Қазақстан және Қытай сыртқы саяси ведомстволары консулдық мәселелер туралы консультациялар өткізді

28.05.2018

Биылғы «Бозторғай» байқауына 800-ден аса бала қатысады

28.05.2018

Қазақ Ұлттық университетінде «Түлектер күні» тойланды

28.05.2018

Зейнетақы қоры Telegram-бот қызметін іске қосты

28.05.2018

«Бозторғай» байқауы Халықаралық фестивальдер мен конкурстары дүниежүзілік Федерациясына енді

28.05.2018

Павлодарда «Жасыл ел» еңбек жасағының ХIV маусымы басталды

28.05.2018

Қарағандыда қоғамдық кеңес құрылды

28.05.2018

Маңғыстауда цифрландыру жұмыстары қалай жүруде?

28.05.2018

Кәсіпкерлерге қысастық жасалып отыр

28.05.2018

Құтқарушыларды қолдау қажет

28.05.2018

Балалар туризмін дамыту өзекті

28.05.2018

Темір жол тасымалына жолаушылардың көңілі толмайды

28.05.2018

Заң жобаларының сапасын арттыру жолы ұсынылды

28.05.2018

Қостанай облысында мемлекеттік бағдарламалар сәтті жүзеге асып жатыр

28.05.2018

Павлодар мен Уфа арасы жақындай түсті

28.05.2018

Қарағанды облысында төртем дүниеге келді

28.05.2018

Этноойындар олимпиадасы елімізде өтуі мүмкін

28.05.2018

Қазақ философиясының бес томдығы жарыққа шықты

28.05.2018

Бэйлдің бенефисіне айналған финал

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Жылқыбай ЖАҒЫПАРҰЛЫ, «Егемен Қазақстан»

Қатер қайдан демеңіз...

Алыс болашағымыз түгілі, бүгінгіміздің өзі бұлыңғырланған мына заманда қатер қайдан дейтін емес. Дуалы ауыз сарап­шылардың айтуынша, таяу болашақтағы екі-үш жыл жаһандық экономика үшін ғана емес, сонымен бірге әлемдік саясат пен халықаралық жағдай үшін д­е аса­ қауіпті сын-қатерлерге толы болға­лы тұр. 

Жолдыбай БАЗАР, «Егемен Қазақстан»

Діни еркіндік пен бетімен кетушілікті ажырата білейік

Қазақта «Дінің тұрсын дін аман» деген ізгі тілекке негізделген, жамағат жиі айтып жүретін нақыл сөз бар. Осы нақылдың ішкі өзегіне тереңірек үңілетін болсаңыз, оның мән-маңызының қаншалықты жоғары екенін аңғармай қалуыңыз мүмкін емес.

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Жаһандық экономика жаңғырығы

Соңғы жылдары әлемдік экономикада өсім көлемі төмендеп, халықаралық сауданың даму қарқыны баяулағаны мәлім. Отандық сарапшылардың пайымдауынша, жаһандық саясаттағы қатынастардың күрделене түскеніне байланысты биылғы жылы да экономикалық көрсеткіштер көңіл көншітерлік деңгейге көтерілмеуі мүмкін. 

Талғат БАТЫРХАН, Егемен Қазақстан

Музей – тарихпен тілдесу мүйісі

Аспан асты, жер үстінде өсіп-өн­ген қай халықтың болмасын адамзат тари­хы­нан алар орны олардың ғаламдық өрке­ниет көшін ілгерілетуге қосқан ірілі-ұсақ­ты жетістіктерімен өлшенері талас тудырмаса керек. 

Сүлеймен МӘМЕТ, «Егемен Қазақстан»

Мәселе мамандық таңдауда емес, оқу бітірген соң жұмыс табуда

Абайдың жиырма бесінші сөзіндегі «Мына мен айтқан жол – мал аяр жол емес. Құдайдан қорық, пендеден ұял, балаң бала болсын десең – оқыт, мал аяма! Әйтпесе бір ит қазақ болып қалған соң, саған рақат көрсетер ме, өзі рақат көрер ме, яки жұртқа рақат көрсетер ме?» деген қағидаға табан тіреген қазақ ұл-қызын оқытуға ұмтылумен келеді.       G M T     Определить языкАзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский   АзербайджанскийАлбанскийАнглийскийАрабскийАрмянскийАфрикаансБаскскийБелорусскийБенгальскийБирманскийБолгарскийБоснийскийВаллийскийВенгерскийВьетнамскийГалисийскийГреческийГрузинскийГуджаратиДатскийЗулуИвритИгбоИдишИндонезийскийИрландскийИсландскийИспанскийИтальянскийЙорубаКазахскийКаннадаКаталанскийКитайский (Упр)Китайский (Трад)КорейскийКреольский (Гаити)КхмерскийЛаосскийЛатинскийЛатышскийЛитовскийМакедонскийМалагасийскийМалайскийМалайяламМальтийскийМаориМаратхиМонгольскийНемецкийНепалиНидерландскийНорвежскийПанджабиПерсидскийПольскийПортугальскийРумынскийРусскийСебуанскийСербскийСесотоСингальскийСловацкийСловенскийСомалиСуахилиСуданскийТагальскийТаджикскийТайскийТамильскийТелугуТурецкийУзбекскийУкраинскийУрдуФинскийФранцузскийХаусаХиндиХмонгХорватскийЧеваЧешскийШведскийЭсперантоЭстонскийЯванскийЯпонский                     Звуковая функция ограничена 200 символами     Настройки : История : Обратная связь : Donate Закрыть

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу