SsangYong Nomad брендінің моделі жаңғыртылады

AllurGroup құрамына кіретін «СарыарқаАвто Пром» зауыты 2013 жылы SsangYong Nomad жүрдек автомобилін шығара бастады. Қостанайдағы машина құрастыру зауытының бұл әлемдік брендті Кеден одағы елдерінің өнеркәсіптік құрастыру туралы келісімі талабына сәйкес толыққанды тәсілмен өндіруі Қазақстанның автомобиль индустриясына бет бұрғанын көрсеткен еді.
Егемен Қазақстан
07.08.2017 7092
2

Жалпы SsangYong Nomad машинасын шығару жобасының жүзеге асырылуы отандық автоөндірісті дамытуда, Қазақстан өндірісіне инно­ва­циялық жаңалықтар әкелуде, сөйтіп автомашиналардың әмбебап жоғары төзімді желілерін шығаруда, осы автоиндустрия саласындағы мамандар біліктілігін арттыруда ерекше маңызы болды. Брендтерді жасаған бастапқы зауыттағы тәсілдерді үйренген біздің мамандар қазір біліктілігі жағынан шетелдік әріптестерінен қалмайтын дәрежеге жетіп келеді. Ал зауыттағы өндірістік алаңның кеңдігі, заманауи технологияларды жасауға мүмкіндігінің же­тім­ділігі, жабдықталуы дүние жү­зінд­егі қандай зауытпен де таласа алады. Енді осы жоба айналасында «SsangYong Nomad бренд машинаның шығарылуы неге тоқтап қалды, зауыт одан бас тартты ма?» деген әңгіме бар. Мұндай қаңқу сөздің бары рас, өйткені дәл қазір ешкім зауыттан сапта тұрған машинаны көріп отырған жоқ. Ал оның көңіл қуантар себебі бар. 


Сол үшін SsangYong Motor Co аталған машинаның моделін, оның ішінде қорабын, құрамдас басқа да бөліктерін жаңарту-жаңғырту жұмыстарын жүр­гізетін болады. 
– Зауытта SsangYong Nomad бренд ма­шинасын шығару жобасы тоқтаған жоқ, ол мүмкін емес. Рас, машинаның құрастырылуы уақытша тоқтап тұр. Ол брендтің моделін жаңғырту ісіне байланысты болып отыр, бастаманы брендті жасаушы кореялық әріптестеріміз көте­р­­-
ді. Негізі машина құрастырудағы жұ­мыстың басы дәнекерлеу болып табы­лады. Осы автомобильді өндіретін ко­реялық әріптестер дәнекерлеудің тех­никалық сипатын өзгертуге шешім жаса­ды, соған орай дәнекерлеу желісіндегі жабдықтарға, технологияға да ішінара өзгерістер енгізіледі. Ал сырлау ісі, құрастыру бұрынғы күйінше қалады. Ұзақ уақыт текке тұрмас үшін біз оған қабаттастыра JAC ма­шинасының дәнекерлеу, құрастыру жабдықтарын орна­тып жатырмыз. Мысалы, кореялықтар конструкциялық мәселелерді 2018 жылдың бірінші тоқсанына дейін шешіп болғанша, біз үстіміздегі жылдың төртінші тоқсанында JAC машинасының дәнекерлеу, сырлау, құрастыру жұмыстарын бастап, ал 2018 жылдың басынан Peugeot-31 моделін осы өндірістік алаңда толыққанды құ­растыратын боламыз,–дейді «Сары­арқаАвтоПром» жауапкершілігі шек­теулі серіктестігінің техникалық дамыту жөніндегі директоры Сергей Могилатов.
Қазір AllurGroup пен оның әріптестері арасында машинаның құрамдас бөл­шек­терінің сатып алу бағасы жөнінде келі­сімдер жүргізілуде. Қазақстан нары­ғында SsangYong машинасының рес­тайлингілік нұсқасының пайда болуы, оның бәсекеде бәсі басым болуы-
мен қатар, бөлшек сауда бағасының төмендеуіне де ықпал етеді. Келісімшарт жасау үдерісі шеңберінде осы модельдің өндірістік желісін жаңғыртуға қатысты техникалық мәселелер де шешімін табады. Машина конструкциясындағы өзгерістерден кейін барлық пайдаланған дәнекер кондукторларда да өзгертулер жасау талап етіледі. Сонымен қатар, же­лідегі дәнекерлеу жұмыстарын рет­теу­ді жаңарту қолға алынады. Ең бір ай­та кететіні, ішінара технологиялық үде­­рістерді түзетуге байланысты жұ­мыс­тар кәдімгі өндірістік тәртіппен жүр­гізілгендіктен, ол компания үшін еш­қандай материалдық, қаржылай, тағы бас­­қадай шығын әкелмейді. 
Nomad моделі дәнекер, сырлау жұ­мыс­тарын қосқанда толыққанды тә­сіл­мен өндіріледі, ол өндіріске Қазақстан даму банкінің қаржылай ин­вес­тициясы арқылы енгізілген болатын. Инвестиция Nomad жобасы бойынша жабдықтар сатып алуға, мамандар мен қызметкерлерге заманауи технологиялық үрдістерді оқытуға жұмсалды. Зауыт машина құ­рас­тыру желісіне толыққанды тәсілді ен­гізу арқасында, өндіріске инвестиция са­латын шетелдік инвесторларды, жаңа брендтерді тартты. Бұл машина жасау өндірісі кәсіпорындарын кеңейтуге, тағы да шетелдік ірі инвесторлар назарын аударуға мүмкіндік берді. 
 Қостанай машина жасау алаңында өндіріс үдерісінде кібіртіктеу болған емес, үстіміздегі жылдың екінші тоқ­са­нында автомобильдер шығару 284 пай­ызға, яғни 4 есеге өсті. Мұны сан­дар тілімен сөйлетсек, екінші жарты­жыл­дықта 33,8 миллиард теңгенің 2373 дана техникасы сапқа қойылды. «СарыарқаАвтоПром» зауытында жа­салған автомобильдерді ішкі на­рық­та сату осы маусым айында елі­міз­дегі отандық өндіріс шығарған авто­мо­бильдер сегментінде 26,7 пайыз­ды құрады. Бұл компанияның на­рық­та­ғы шебін нығайта түседі деген сөз. Жал­пы, AllurGroup компаниясы құ­ра­мына кіретін машина жасау өн­ді­ріс­тік алаңдары конвейерлерінен жыл­дың алғашқы үш айында 490 автомобиль сапқа қойылса, келесі үш айда шығарылған техникалар бірлігінің саны 1883 болды. Соның ішінде «Сары­арқаАвтоПром» зауытының бәсі бас­ым екенін көрсеткіштер айғақтайды. На­­рықтың бұлжымайтын өз заңы бар. Нарықта түпкі нәтиже өнімнің өнді­ріл­геніне емес, оның өтуіне тәуелді. Үс­ті­міздегі жылы зауыт өнімін алған жеке және корпоративтік клиенттер саны 82 пай­ызды құрады, машинаның 18 пайы­зы тендер арқылы мемлекеттік мекеме­лерге берілді. Компания жұмысқа кі­ріскелі Қостанай зауытынан 28,5 мың да­на жеңіл және коммерциялық техника шығарылды. Соның барлығы да иесін тапты. 
Бүгінде Қостанай зауытының өндіріс ж­елісінен жеңіл автомобильдің 58 м­оделі және арасында атақты Peugeot, SsangYong, Iveco, JAC, Hyundai секілді әлемдік брендтер бар 8 коммерциялық техника шығарылады. Мұның сыртында биыл өндіріс желісінен Chevrolet Niva и Ravon Nexia R3 модельдері өндіріле бастады. Зауыттың өндіріс алаңында бренд­ті автомобильдер шығаруды жол­ға қоюдың арқасында олардың баға­сын бөлшек сауда нарығында 200 000 тең­геден 500 000 теңгеге дейін арзан­да­туға мүмкіндік туды. 
AllurGroup компаниясы бүгінде сыртқы сауда айналымының нығаюы жолындағы жұмысты күшейте түс­кен. Биылғы жылдың сәуір айында Қостанайда өндірілген JAC жеңіл кө­лігінің бір мың данасын экспортқа шы­ғару жөнінде Тәжікстанмен келісім жа­салды. Ол бойынша көліктің ал­ғашқы партиясы сырттағы иелерінің қо­лына тиіп те үлгерді. Ал бұл жалпы Қазақстандағы автомобиль экспортына оң әсер етті. Қостанайда шыға­рыл­ған автомобильдің экспорттық са­ты­лымының бір партиясының өзі тұтас мамыр айында сыртқа сатылған көлік саны көлемінен асып түсті. 
 Моделі жаңартылып, жаңғыртылған SsangYong Nomad бренді елімізде өндірілген автомобильдердің ішкі, сыр­т-
қы саудасын өрге сүйрейтіні аян. Бұл «СарыарқаАвтоПром» зауытындағы өндіріс желісінің кеңеюіне, жұмыс орындарының көбеюіне де ықпалы етері кәміл. 

Нәзира ЖӘРІМБЕТ,
«Егемен Қазақстан»

ҚОСТАНАЙ

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

18.11.2018

Солтүстік Қазақстанда өткен ел біріншілігінде Н. Жарылғапов «түйе палуан» атанды

18.11.2018

Солтүстік Қазақстанда «Қозыбаев оқулары» халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция өтті

18.11.2018

Қор нарығы ел экономикасына серпін береді

18.11.2018

Қостанайда Батырбек Байназаровтың «Қобыз – аңыз» атты жеке концерті өтті

18.11.2018

Мәулен Әшімбаев ауыл шаруашылығы қызметкерлерін кәсіби мерекелерімен құттықтады

18.11.2018

Элизабет Тұрсынбаева Мәскеудегі турнирде үздік алтылыққа енді

18.11.2018

Қызылорда облысында МЖӘ бойынша екі спорт кешені ашылды

17.11.2018

Amazon мен Google-де жұмыс істейтін қазақстандықтарды елге шақыру керек - Атамекен ҰКП

17.11.2018

Павлодар облысында 370 жүргізуші мөлшерден артық жүк тасыған

17.11.2018

Павлодарда 524 полиция қызметкері пәтерге мұқтаж

17.11.2018

Дулат Қажанов: Оңтүстік тұрғындарын Күршімге шақырамыз

17.11.2018

Таразда Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің күні аталып өтті

17.11.2018

Қызылордадағы ЖКО: 29 адам ауруханада, 45-і үйіне оралды

17.11.2018

Қызылордада жолаушылар автобусы соқтығысты

17.11.2018

Атырауда балық шаруашылығы басқармасының басшысы тағайындалды

17.11.2018

Астанада дзюдодан Қазақстан Чемпионаты өтті

17.11.2018

Таразда «Туған жерге туыңды тік!» форумы өтті

17.11.2018

Ақ Жайықтың жастарында жігер көп

17.11.2018

Оралда қоғамдық ұйымдардың VIII форумы өтті

17.11.2018

17 қарашаға арналған ауа райы болжамы

ТАҒЫ ЖҮКТЕУ
КОЛУМНИСТЕР

Сейфолла ШАЙЫНҒАЗЫ, «Егемен Қазақстан»

Esi ketken eskini alady

Búginde avtomobıl degen burynǵydaı baılyqtyń, sol kólikti satyp alǵan adamnyń áleýmettik jaǵdaıynyń jaqsy ekendiginiń kórsetkishi bolýdan qalyp barady. Bir úıde eki, keıde úsh avtokóliktiń bolýyn, tipti keıbir jumyssyz júrgenderdiń de avtokólik satyp alýyn oǵan mysal retinde keltirýge bolady. Osy oraıda avtomashınalardyń sonshalyq kóbeıip ketýiniń syry nede degen saýaldyń týyndaýy da zańdy. 

Сұңғат ӘЛІПБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Qala jáne qazaq

Astana – jastar qalasy. Qala kóshelerinde kele jatyp aınalańa qarasań kóbinese jastardy kóresiń. Demek, Astana – bolashaqtyń qalasy. Osy Astana arqyly qazaqtardyń qala halqyna aınalyp kele jatqandyǵyn jáne aınala alatyndyǵyn anyq baıqaýǵa bolady.

Қарашаш ТОҚСАНБАЙ, «Егемен Қазақстан»

Mádenıetti adam. Ol kim?

Osy keıde on ekide bir gúli ashylmaǵan kókórim jastarǵa albyrttyqtyń saldarynan jibergen aǵattyǵy men qateligin túzeý maqsatynda apalyq qamqorlyqpen azǵantaı bir aqyl-keńes aıta bastasań, munyńdy muqatý, tuqyrtý dep oılaıtyndaryna túsinbeısiń.  Olardyń bári syndy solaı qabyldaıdy degen pikirden aýlaqpyz árıne, biraq kúndelikti ómirde mundaı jaıtqa jıi tap bolyp jatatynymyz ras endi. Munan soń aldyńǵy tolqyn apalarymyz ben aǵalarymyzdyń aldarynan kese-kóldeneń ótpeı, jumsaǵan jaqtaryna quldyrańdaı usha jóneletin baıaǵy bizdiń kezimizdegi jastardyń eleýsiz ǵana eskertilgen úlkenderdiń áńgimesinen keıin endigári sol kemshilikti qaıtalamaýǵa tyrysatyn elgezektigi, qarapaıymdylyǵy, kishipeıildigi, ıbalylyǵy sanamyzǵa saǵynysh sazyndaı sarqyla oralady. 

Арнұр АСҚАР, «Егемен Қазақстан»

Sheraǵań shertken sher

Qazaq jýrnalıstıkasynyń qara narlary Sherhan Murtaza men Kamal Smaıylovtyń «Egemendegi» hattary kezinde qoǵamdyq sanaǵa serpilis ákelgeni málim. «Qadirli Kamal Dos!», «Qadirmendi Sherhan!» dep bastap, el ómiriniń qaltarys-bultarystaǵy búkil problemasyn jipke tizip kórsetken, odan shyǵatyn jol izdegen eki tulǵanyń hattaryn qazir oqysań, alysty boljaı bilgen kóregendigine eriksiz tańǵalasyń. 

Сүлеймен МӘМЕТ, «Егемен Қазақстан»

Sotqa silteı salý sán be?

Qara qyldy qaq jaryp, ádildikti aıtqan qazaq bıleriniń bılik qaǵıdasy: «Týra bıde týǵan joq, týǵandy bıde ıman joqqa» negiz­delgeni málim. Qasqaıyp turyp qamshysyn aldyna tastap: «Baı bolsań halqyńa paıdań tisin, batyr bolsań dushpanǵa naızań tısin. Baı bolyp paıdań tımese, batyr bolyp naızań tımese jurttan ala bóten úıiń kúısin» dep Áıteke bıdiń shamyrqanǵany, judyryqtaı jumylǵan Qazybek bıdiń Qońtajyny bılik aıtý kezegi tıgende: «Sózdi óńmenime suǵyp aıtqan kezde, eki ıyǵynan eki aıý aýzynan ot shashyp «typyr»» etshi, «kóreıin» dep turdy. Kórdińiz be, bılik aıtqan adam sózimen de kózimen de, susymen de yqtyra alady eken. Qazaq bıleri dala zańynyń oryndaýshylary bolǵan. Tek ádildikti tý etip kótergen onyń aldynda han da qara da birdeı jaýap bergen.

ҰҚСАС ЖАҢАЛЫҚТАР

Тағы да оқу

Пікірлер(0)

Пікір қосу